enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Dagen är inne

Publicerad 2013-04-05 08:11:46 i

Det låter säkert som ett stort skämt för de alldra flesta, men jag har verkligen fasat länge för den här helgen. Min älskling, min bästa vän, världens finaste människa, åker på en liten weekend med sina kompisar. Jag är så ovan vid att sova ensam och det känns bara allmänt fel utan honom i närheten. Men nu när jag fått lätta mitt hjärta är det dags att komma på bättre tankar. Har en hel del i skolan att få gjort idag, ska köra ett konditionspass nu på morgonen, och ska bjuda tjejerna på middag ikväll. Det sistnämnda är förstås det jag längtar mest efter.
Igårkväll lagade Crille middagen. Han ville nog få mig på bättre humör, det lyckades han faktiskt med. En jättegod "thailändsk flygande jacob". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela