enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Familjebesök

Publicerad 2013-04-13 18:20:10 i

Min lillasyster fyllde 13 igår och jag bjöd därför hem (halva) familjen på lite lunchfika idag. Mamma, pappa och Linn kom och åt bröd med olika goda pålägg och Linn fick sina presenter. Crille kunde inte vara med eftersom han nuförtiden är en hårt arbetandes man som går på mässor med jobbet även på helgen... När kalaset var över tog jag mig fort till gymmet för att hinna träna innan stängning. Är nu nöjd efter ett rygg & bicepspass. Väntar in Crille som kommer med lördagsvinet och till det ska jag laga en fin fisksoppa. Trevlig lördag!
Lite familjefika: Bröd, finncrisp, ägg, salami, skinka, avocado, paprika, ost, brieost, hemmagjord tonfiskröra (tonfisk, cremefraiche, majonäs, dijonsenap, salt & peppar).
Är så glad för mina handskar som skyddar mina små klena händer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela