enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Godmorgon!

Publicerad 2013-04-03 08:09:49 i

En av mina favoritstunder på dagen är helt klart frukost framför nyhetsmorgon och bloggar. Det ger mig en rofylld start på dagen. Jag ska börja även den här dagen på gymmet. Tänkte fokusera på kondition, men har en ganska rejäl smärta mellan skuldrorna. Har haft ont i ryggen till och från i 1,5 år nu, men ofta går det över på några dagar. Har röntgat och sökt hjälp hos sjukgymnast, massör, kiropraktor etc. men nu har jag inte haft ont på några månader. Det är bara att stå ut, man ska inte klaga!
Igår åt jag middag med fem av mina närmaste vänner. Vi lagade en klassiker; sallad, halloumi matvete, svamp och såser. Det är verkligen mysigt att ses et par timmar en vardagskväll utan att göra något mer än att bara äta och prata. Ikväll blir det middag med andra underbara vänner från klassen - "efter-påskmiddag" hos Ida. Det blir knytkalas. Jag älskar idén att alla tar med sig en del av helheten. Enkelt men spännande.
Mina fina vänner i julas. Malin och Maggi saknas på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela