enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Mandelbröd

Publicerad 2013-04-24 09:13:41 i Bakning, recept,

Jag läste återigen på Josefinas blogg om ett mandelbröd som verkade så enkelt att göra och därför var jag tvungen att prova igår. Bara att vispa ihop 1 ägg, 1 dl mandelmjöl, 1/2 tsk bakpulver och lite salt. Sedan steker man två bröd i lite smör. Det blir som en blandning mellan bröd och pannkaka. Jättegott. Jag åt mina med mandelsmör (mandel + mandel= sant?).

Kommentarer

Postat av: Maximilian

Publicerad 2013-04-24 15:18:20

Ser gott ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela