enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Pannkakslördag

Publicerad 2013-04-13 09:53:28 i Bakning, recept,

Jag är egentligen inget fan av pannkakor och plättar, men efter att läst om Walden Farms kalorifria siraper var jag tvungen att prova idag. Jag tvingade Crille att springa inom gymgrossisten igår där de säljer produkterna. Han köpte en karamell-sirap som alltså är helt kalorifri. Det är inte klokt. Men sant. Kanske inte något jag kommer äta varje dag eftersom sötningsmedel inte är direkt hälsosamt, men såhär en lördagsmorgon passar det perfekt. Plättarna är gjorda på bovetemjöl, ett glutenfritt mjöl. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela