enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Svettigt värre

Publicerad 2013-04-12 15:48:00 i Mat & Recept, Träning,

Jag har inte kört ett riktigt konditionspass denna vecka - varav det fick utgöra dagens träningspass. 9 km med blandade intervaller. Var helt slut efteråt men det var en underbar känsla. Jag har saknat den plommonröda färgen som pryder mitt ansikte efter riktigt hjärtpumpande löpning. Snodde ihop en sallad med brieost till lunch. Det räckte dock inte utan ett proteinbar fick göra salladen sällskap. Nu är jag vrålhungrig igen. Biverkan av löpning - extrem hunger!!! Ikväll ska jag mysa med mina två favoriter - Ida & Siri. Siri bjuder på middag och eftersom helgen är kommen ska jag unna mig godsaker i alla former. Nej men nästan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela