enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Nytt tips!

Publicerad 2013-08-07 08:40:59 i produkter,

Hej!
Jag skäms ju lite när jag ser att ni fortfarande tittar in här trots att jag är så hemskt dålig just nu. Jag vet egentligen inte varför, men troligtvis för att tiden plötsligt inte räcker till. Ska försöka bättra mig. Jag tänkte tipsa er som inte använder proteinpulver om dessa portionspåsar från fitnessguru! Prova beställa några olika smaker och se vad du tycker! One Whey Isolate är min rekommendation, även om den varianten är något dyrare. Den är också bättre. French Vanilla är supergod!!! Nu har jag beställt hem några olika smaker för att prova. Jag blandar i yoghurt, gröt, kakor, proteinbollar men det finns oändligt många möjligheter :) En påse isolate kostar 15 kr och vanlig whey 9kr , den räcker till 2-3 portioner vid användning i yoghurt eller gröt. Jag har beställt i smakerna: french vanilla, peanut butter, rocky road, milk chocolate och melon yoghurt. Berättar vad jag tyckte när alla provats!
 
Bild lånad från fitnessguru.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela