enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Aldrig igen...

Publicerad 2013-02-03 10:07:00 i

De där tequilashotsen som verkar som världens bästa idé sent på lördagskvällen är sällan lika kul dagen efter. Malin, Siri och jag åt sushi och förfestade hos Siri innan vi gick på korridorsfest på Malmö nation. Hade en jätterolig kväll men kommer nog stanna i soffan idag. Hatar det. En hel ledig dag som går tills spillo. Ska laga en god middag ikväll men annars har jag inte mycket att se fram emot. BLÄ.

Kommentarer

Postat av: Stupid

Publicerad 2013-02-03 13:37:54

Stackare som måste ligga på soffan hela dagen, tycker verkligen synd om dig. Själv har jag superkul på sob;)

Svar: Stupid menar du allvar? Jag är imponerad! hade inte kunnat ta mig dit om jag så hade en pistol mot huvudet.
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela