enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Frukost efter en sömnlös natt

Publicerad 2013-02-23 10:33:00 i Mat & Recept,

Jag kunde inte sova inatt. Det finns inget mer frustrerande. Tillslut mår man illa av trötthet och då är det helt omöjligt att få en blund. Vid halv 8 gick jag upp och tog en timmes promenad för att få luft och bli av med frustrationen. Gick sådär. Är så trött nu men har aldrig kunnat sova på mitt på dagen hur trött jag än är. Ska egentligen till Köpenhamn ikväll med klasskompisarna, men just nu vet jag inte om det är en bra idé. Dagen får avgöra. Hoppas ni är utvilade och pigga denna lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela