enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Fuskvecka

Publicerad 2013-02-14 08:52:00 i Mat & Recept,

Usch det har slinkit ner både det ena och det andra den här veckan. Semla, muffins och choklad av olika karaktär. Idag är det alla hjärtans dag. Kanske bara ett kommersiellt påhitt men alla anledningar att fira något är bra anledningar? Vi köper inte presenter till varnadra på bestämda dagar, det gör vi emellanåt ändå, men vi går ut och äter och myser lite extra! Jag vet dock inte vart det blir ikväll, Christopher ville bestämma. Det blir alltså en liten överraskning för mig!  Idag är det konditionspass som gäller. Ska bli så skönt att springa av alla onödiga kalorier som fastnat denna vecka. Mitt kokosbröd igår blev gott, men inte vackert. Ni hittar iallafall en bättre bild och receptet här.
Guuuuud vilken god frukost. Kommer inte vilja göra min egen musli igen. Attans. Kakaon gör verkligen susen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela