enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Hej!

Publicerad 2013-02-26 18:43:00 i Träning,

Dålig uppdatering idag. Det blir så när hela dagen spenderas i skolan...Vilken dum timing eftersom det verkar tillkommit några nya läsare de senaste dagarna! Kul!  Jag tycker det är så lyxigt att komma hem om på lunchtimmen och stressa ner och laga en god lunch annars. Började dagen med ett träningspass. Axlar, bröst och triceps. Kände mig stark idag! Åt lunch på gerdahallen - räksallad med matvete, bönor, nötter etcetera. Bra grejer! Har sedan suttit och skrivit hela dagen innan det bar av till en sen föreläsning på EC. 16-18 är inte optimalt för hjärnan. Tur att föreläsaren var lätt att lyssna på. Nu är jag trött och superhungrig men orkar knappt börja laga maten. Min man har inte kommit hem än annars hade jag gett order till honom. Får väl snaska på lite nötter medans jag lagar... Det blir köttfärsås dagen till ära.
Mina favoriter är salta pekannötter. Ack så dyra de är. Idag blir det cashews som får stilla min hunger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela