enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Hungerperiod

Publicerad 2013-02-06 16:33:18 i

Jag är inne i en period där jag aldrig riktigt känner mig mätt och hela tiden är sugen på något att äta. Pratade med Siri om vad men egentligen ska göra. Ska man försöka motstå suget och äta normalt eller ska man ge efter? Jag tror på en blandning. Det kanske är så att kroppen faktiskt behöver äta lite extra under vissa perioder och så länge man inte trycker i sig fel saker så ska man kanske lyssna på suget. 
Idag blev det ordentlig benträning, kände mig skakig när jag gick från gymmet. Hann även med 5 km på löpbandet. Nöjd. När jag kom hem gjorde jag proteingröt på havre & quinoa, en halv skopa proteinpulver pistage och kokos och lite äppelmos på toppen. Är godare än vad ögat kan tro.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela