enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Husmanskost

Publicerad 2013-02-10 21:51:00 i Mat & Recept,

Det blev husmanskost ikväll. Korvstroganoff. Perfekt när man ska laga mycket mat! Det värsta jag visste var när mamma lagade ugnspannkaka eller korvstroganoff. Det slutade alltid med att jag åt något annat. Vet inte om det bara var trots eller om jag verkligen ogillade de rätterna. Roligt hur smaker kan förändras. Till grytor av olika slag brukar vi äta matvete eller någon kokt grönsak. Ikväll blev det harricoverts som jag älskar! 

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2013-02-11 16:50:17

gjorde en variant på kycklinggrytan du skrev om för ett tag sen.. blev mycket gott!
tack för inspo
;D

Svar: Åh vad kul jojo :D
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela