enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Så mycket energi!

Publicerad 2013-02-10 13:45:00 i Mat & Recept, Träning,

Jag bestämde mig för att träningen skulle gå galant idag, vilket verkade fungera! Hade massor med energi och kunde stannat flera timmar på gymmet. Som tur var hade jag bråttom hem till plugg och annat hemmafix. Hann med en halvtimmes intervaller som verkligen utmanade konditionen och därefter ryggträning. Idag måste jag få sista plugget gjort inför seminariet imorgon och sedan ska alla dammråttor som samlats i hemmet avlivas. Crille ska hjälpa mig fixa ett bättre CV, men vi funderar på att sitta på ett mysigt café i eftermiddag och fixa med det. Då kan vi inte bli ovänner nämligen.. haha.
Våra frukostar idag hade stora kontraster, Crille skyller på sin onda mage som han måste vara snäll mot. Tror dock han var rätt nöjd att ha den ursäkten och få söt yoghurt och vita mackor. 
Dagens lunch: Lamfärsbiffar med grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela