enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

tränings-shopaholic

Publicerad 2013-02-21 11:11:12 i

Herregud vad jag skäms. Fick ett ryck och storstädade hela lägenheten och passade på att rensa bland träningskläderna. Inser att jag har mer träningskläder än vanliga kläder. På riktigt. Det mesta är dessutom inhandlat de senaste året. 16 par byxor och shorts och minst 30 toppar.  Senast igår handlade jag nya för mina checkar på H&M. Nu får det vara nog. 
Hade förresten en jättemysig kväll med Siri och Ida. Siri lagade lax-sallad och jag köpte med en flaska vitt som vi delade. Fick en present igår av min älskade, en mixer från Bodum. Nu slipper jag kladda och kämpa med min klena stavmixer. Älskar den. Och honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela