enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Trött träning

Publicerad 2013-02-02 13:43:33 i Mat & Recept, Träning,

Vi åkte tillsammans till gymmet idag, det händer bara på helgen nu eftersom Crille jobabr heltid. Jag trodde att min vilodag igår skulle leda till ett överflöd av energi... oj vad fel jag hade! Kände mig trött och svag men tog mig igenom 4 km löpning, ett bröst och axelpass och crosstrainer på slutet. Av någon anledning blir man inte nöjd när känslan inte finns där, även om man tränar lika hårt som man brukar. Kan ju ha berott på vinet igårkväll! Fick en massa mat över från igår och lunchen var därför räddad idag!
Fick så fina tulpaner av Crilles pappa igår. Får vårkänslor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela