enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Cardio, brunch & shopping

Publicerad 2013-01-27 17:44:00 i Träning,

Herregud vilken stressträning det blev. Mötte Siri vid ingången som var lika sen som jag. Vi insåg att vi hade mindre än 30 minuter på oss om vi skulle hinna i tid till brunchen. Dock passade det mig väldigt bra med endast cardio eftersom jag glömt bort att ha en vilodag denna vecka. Kanske blir det två nästa vecka istället. Kanske. Åt därefter en smaskig brunch på ÖGs nation. Jag är så himla mesig som bara äter bröd när det finns massor att välja på. Blir lite äcklad av den hysteri som uppstår kring all mat dock. Plus bakterierna som nog ser ett drömscenario framför sig. Eftermiddagen har vi spenderat på Emporia, men inte för min skull. Idag skulle Crille shoppa loss, vilket han lyckades ganska bra med. Stolt flickvän. Även jag gick hem med en liten påse såklart...
Dagens träningsoutfit är från HM. Byxorna är långa och vida nertill. HM har emellanåt riktigt bra utbud, även om jag alltid kommer föredra NIKE. Men billigt och helt okej kvalitet kan man hitta. Dock är det bara vissa butiker som säljer träningskläder.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-01-28 19:27:38

Snygg tjej där!

Svar: tack detsamma goding <3
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela