enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

En fattig frukost

Publicerad 2013-01-25 08:41:11 i

FIck leverans från gymgrossisten igår. Nya aminosyror - orange dream och nya proteinbars. Dessa bars har utan tvekan den bästa smaken man kan hitta. Smidigt att ha med som mellanmål om man inte har tillgång till annat. 
 
Min musli har tagit slut och jag har inte hunnit göra ny. Fick göra två rostade mackor med smör. En frukost som inte kommer göra rättvisa på gymet sen... Men en underbart god kopp kaffe till det! Jag älskar kaffe. Det är min största last men jag har inga planer på att bli av med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela