enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Gym & lunch

Publicerad 2013-01-25 12:36:00 i Mat & Recept, Träning,

Dagen började sådär. Tappade mobilen i stengolvet och skärmen sprack. FAN! Har klarat mig i över 2 år. Jaja. På gymet blev det en ny variant på löpningen. Ökade ett snäpp varje gång en ny låt eller refräng började. Bestämde mig för att börja på 10,5 och sluta på 13. Slutade på 24 minuter och det var ett roligt sätt att springa eftersom jag inte själv fick bestämma när jag skulle öka takten. Nästan som att ha en personlig tränare i öronen. Mage och rygg fick sedan en omgång. 
 
Slängde ihop en ganska tråkig sallad men det fick duga. Med mozzarella och västerbottenost kan det inte bli alltför äckligt. 
 

Kommentarer

Postat av: Izzy (its a healthy lifestyle)

Publicerad 2013-01-25 18:38:10

Bra tränings sätt!! (Det med att öka tempot!) Jag älskar att köra HIIT!
Hoppas du har en bra helg :)

Svar: Har aldrig provat HIIT men det verkar väldigt effektivt!! Kör du på löpband när du tränar det?
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela