enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Nyttig(are) Hallonpaj

Publicerad 2013-01-26 18:00:24 i Mat & Recept,

 
2 små pajer:
I dl mandelmjöl
30 g smör 
2 msk stevia strö
1 msk cocoschips (för crunch)
kanel
 
Gegga ihop till en smuldeg. Ta mer eller mindre av varje ingrediens för önskad smulighet. Man kan även addera ett ägg om man inte vill ha smuldeg. Lägg geggan på hallonen (jag använde frysta). In i ungen på 200 grader i 10-15 minuter. De underbara små formarna fick jag av mina favorittjejer i födelsedagspresent förra året. SÅ användbara!
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2013-01-28 21:56:20

Älskar din blogg! Tack för detta goda pajtips!

Svar: Detsamma mitt hjärta! Tack för bullarna idag <3
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela