enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Ett väldigt tråkigt hejdå

Publicerad 2013-06-08 12:06:13 i

Det har blivit dåliga uppdateringar den här veckan. Det är väl sommarens fel antar jag. Man märker att statistiken sjunker såhär års och jag märker att mitt intresse för att läsa bloggar och blogga blir mindre. Men jag kommer uppdatera emellanåt. Ska inte ge upp den här gången. Träning och hälsa känns ju ännu mer aktuellt den här tiden på året. Igår hade vi examensceremoni. Det var jättehärligt att samla allas familj och vänner och få ett avslut på studietiden. Jag kände mig dock riktigt tom efteråt. Tårarna rann hela dagen och jag ville verkligen spola tillbaka tiden och göra om det igen. Extra ledsen är jag över att inte få träffa Siri varje dag. Tur att hon återvänder till Lund i höst. Jag fick ett par Rayban-glasögon av Crille, en fin skål av Crilles familj och pengar av min familj. Tack så otroligt mycket! På kvällen åt vi middag på Klostergatans fisk. Vi njöt av varje tugga. Det var bara så utsökt!
 Världens finaste Stupid.
Man kan verkligen räkna det manliga könet på en hand.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela