enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Morgonjogg

Publicerad 2013-06-17 13:16:50 i Träning,

Eftersom vi bara fokuserade på överkropp igårkväll hade jag pigga ben imorse! Kände mig dock trött i andningen ganska fort och kom dryga 5 kilometer. Körde därefter lite trappträning, vilket jag nu inser inte är min grej! Var nära att snubbla flera gånger. Hädanefter får St Hans backar utgöra nivåträning. Mindre skaderisk! Är nu påväg ner mot Falsterbo för några timmar på stranden med Malin och ikväll en middag hos svärföräldrarna! Med mig har jag en smarrig sallad från salads & smoothies, bästa salladerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela