enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Balkonghäng

Publicerad 2013-03-03 15:11:00 i

Jag älskar vår balkong! Sol under hela eftermiddagen och det blir alltid så varmt och skönt tack vara hörnläget. Ingen vind som stör. Har suttit i en timme och bara njutit av värmen. Fräknarna poppar upp från sitt ide. Välkomna tillbaka! Har unnat oss cookies en dag som denna. Kommer bli fler godsaker idag känner jag på mig. Nu ska vi ta en promenad och köpa blommor för att fira in våren. What a feeling!

Kommentarer

Postat av: Tove

Publicerad 2013-03-04 08:18:27

Vad mysigt!! Blir nästan lite avis på att få känna vårens första solstrålar, trots att vi har full värme och sol här. Men är något speciellt med vårsol:) Söta är ni också! <3

Svar: Åh Tove jag saknar dig!!!
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela