enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Frusen

Publicerad 2013-03-19 15:32:46 i Mat & Recept, Träning,

Hej!
Idag sitter jag hemma med tentaplugget. Började dagen med löpning på gymmet och har sedan försökt ta mig igenom kapitel för kapitel utan att dö av tristess. Som vanligt när man sitter helt stilla så länge börjar jag frysa och det spelar ingen roll om jag tar på mig flera lager kläder. Den enda utvägen jag såg var att köra ett kort men intensivt boxningspass med hantlar. På 10 minuter var jag riktigt varm och fick mer energi. Passade på att pigga upp själen med lite fina färger i form av banan, apelsin och hallon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela