enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Hemma!

Publicerad 2013-03-17 18:09:22 i Träning,

Hej! Kom hem vid tre i eftermiddags och tog mig ganska fort till gymmet för att köra lite mage och triceps (ingen hets att komma igång med tentaplugget inte). Har även fått inspiration till enkel hemmaträning från mitt fitnessmagasin som jag läste på tåget. Att boxas med 1-kilos vikter i händerna. Sjukt bra explosiv träning framförallt för axlarna. Vem vill inte ha fina markerade axlar liksom?
Vi hade verkligen en toppenbra weekend i Stockholm med massa soltimmar, shopping och god mat, öl och vin. Det känns som jag är helt ur form dock. Har tenta på fredag så det blir fokus på plugg och träning i veckan, men inte mycket annat! Just nu förstår jag inte hur jag tänkt att jag ska hinna plugga in allt på fyra dagar, men det måste helt enkelt lösa sig. Jag är ju inte den som pluggar längre än till 5-6 på dagarna heller... 
l

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela