enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Min typ av påskmat

Publicerad 2013-03-29 13:54:08 i

Idag har jag en helt sjuk träningsvärk i rygg och mage. Jag känner muskler som jag inte trodde fanns. GÖTT! Vi har storstädat lägenheten från det allra minsta dammkornet och nu känns det verkligen RENT. Pappa hämtar oss klockan 17 men innan dess tänkte vi hinna inom gymmet en sväng. Idag har de öppet 15-19, vilket måste vara de konstigaste öppettiderna. Varför inte typ 11-15 om det nu bara ska vara öppet fyra timmar? Jaja. Idag blir det ingen styrka för min del utan tänkte bränna bort lite påskgodis och choklad på crosstrainern (samt göra plats för nytt). 
Min typ av påskmat som vi åt igår. Rökt makrill, matvete, sallad och citronsås. Citronsåsen köpte jag färdig och den smakade verkligen vidrigt!!! Som en söt, sliskig, konstgjord dessertsås. Ingen hit. Men resten var såklart underbart gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela