enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Röd currygryta med fitnessnudlar

Publicerad 2013-03-11 21:21:54 i Mat & Recept,

Till min senaste beställning från fitnessguru fick jag ett paket fitnessnudlar på köpet. Kalorifria "nudlar" helt enkelt. Hade aldrig tänkt beställa själv så därför var det kul att få prova gratis. De ser inte särskilt aptitliga ut men  smaken var bättre än jag tänkt mig. Egentligen smakar de väldigt lite men med mycket sås och starka smaker var de ganska trevliga.
Röd currygryta:
Kyckling, broccoli, paprika, lök, minimajs, kokosmjölk, röd currypasta, malen koriander, kycklingfond, jordnötssmör, citrongräs, salt och peppar. Har inte den minsta aning om måtten utan kör på känsla, det blir alltid bäst så. Och gud så gott det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela