enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Tar helg!

Publicerad 2013-03-13 17:42:42 i Mat & Recept,

Jag var egentligen inte alls hungrig efter skolan idag. Troligtvis för jag åt en bra lunch med mycket protein. Var dock tvungen att slänga ihop ett litet mellanmål ändå. Ska hem till Ida ikväll och få middagen serverad, känns superlyxigt! Att bara hänga i hennes och Siris sällskap känns som en perfekt onsdagkväll efter en jobbig dag. Mina fina fina vänner. Imorgon åker jag & C upp till sthlm för en långweekend. Kan inte beskriva hur jag längtar. Vi åker iväg men kommer ändå hem på något sätt. Ska inte göra något speciellt när vi är där. Äta extra gott både hemma och på restuarang, shoppa lite, strosa runt i förhoppningsvis klart och soligt väder. Mysfaktorn kommer bli hög den här helgen. Kommer säkert lägga upp bilder på god mat, vet dock inte hur hälsofaktorn kommer se ut, men det får ni ha överseende med!
Yoghurt, keso, äpple, valnötter, honung, kanel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela