enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Tentadag och stundande Falsterbohelg

Publicerad 2013-03-22 08:03:58 i

Jag har varit helt ur fokus denna vecka. Ta bara exemplet från igår: Mamma och pappa kör hit bilen till mig, jag ska då skjutsa dem till tåget så de kan åka vidare till Köpenhamns flygplats. Det mest naturliga hade kanske varit att köra ner till Lunds central. Men nej. Ja kör till centralen i Malmö. Ingen av oss tänker på att samma tåg går direkt från Lund... tankspridd? Ett annat exempel är att jag bad Crille handla middag igår, men glömmer att vi inte har någon frukost överhuvudtaget. Gissa vad frukosten idag fick bestå av!? Keso och en proteinbar... Örk. Jag hoppas att mitt fokus kommer vara bättre i eftermiddag när en tenta i företagseknomi ska avverkas. Därefter far vi hem till Falsterbo för att hjälpa till med hundarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela