enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Intervall 2.0

Publicerad 2013-05-25 13:04:39 i Träning,

Crille fick bestämma om vi skulle springa en längre distans eller intervaller. Han valde intervaller för att " det är nice att man får vila". Jag visste att han skulle ångra sig. Vi började med 3 kilometers uppvärmning och körde sedan intervaller i st Hans backar. 45 sekunders vila mellan varven. Det dröjde inte länge innan " jag hatar dig", vilket ska mycket till för att han ska säga. Han fick vila lite längre och ta foto på mig. Men gud vad det är kul att pusha folk. Önskar att någon kunde pusha mig ibland. Det gör ju all skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela