enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Plugg-pt?

Publicerad 2013-05-13 17:14:01 i

God eftermiddag på er! Hoppas ni haft en mer lyckad dag än jag. Idag började jag ta itu med plugget inför min sista tenta på den här utbildningen. Helt fantastiskt skönt känns det samtidigt som det skapar många andra konstiga känslor. Hursomhelst så har jag inte motivation för fem öre just nu. Det är en tenta i företagsekonomi - marknadsföring och egentligen ingenting som känns relevant för mig. Det gäller liksom bara att få den avklarad. Jag behöver verkligen ingen PT för att ta mig i kragen och träna hårt men jag hade behövt någon som stod bakom mig och tvingade kvar mig framför boken. Det är tur att man får se fram emot mysiga kvällar med en mysig pojkvän, en ost&vin-kväll imorgon med vännerna och lite andra roligheter. Jag tog en 2,5 timmes paus för att äta lunch och därefter gymma men det gjorde mig inte mer motiverad. Tvärtom. 
Efter-tränings snack: Keso med nötter&bär, äppleringar och mörk choklad. Kaffe till det såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela