enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Sista rycket

Publicerad 2013-05-04 17:23:17 i Bakning, recept, Träning,

Vi hade en supermysig kväll hos svärföräldrarna igår. Självklart tittade vi på hockey (läs besvikelsen) och vi tippade på resultatet. Alla var optimistiska förutom jag som inte brydde mig lika mycket, vilket gjorde att jag vann. Kanske hade varit roligare om Sverige gjorde det, men ändå. Idag har vi försökt bli av med något av allt det goda vi åt igår, vilket alltid är fallet när man varit på besök i Höllviken. Blandade snabb löpning med powerwalk på löpbandet. Hade ingen lust att träna styrka idag. Ikväll ska vi bara chilla framför tv:n med (alldeles för dyr) tapas-mat och rödvin. Har sjukt stressiga veckor framför mig i skolan nu. På 16 dagar ska det hinnas med 3 inlämningar och en tenta. Sista rycket innan examen... 
Min lunch idag: Mandelpannkakor/bröd/krabbelurer (1 dl mandelmjöl, 1 ägg, 1/2 tsk bakpulver, 1 krm salt) med topping gjord av yoghurt, philadelphia, kokos, och proteinpulver "french vanilla".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela