enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Sista-tentan-innan-sommarlov

Publicerad 2013-05-22 11:26:32 i Mat & Recept,

Hej på er! Dagen är inne för den sista tentan. Det kan hända att jag har en inlämningsuppgift kvar i min andra kurs beroende på vad jag får för resultat på föregående inlämning. Hursomhelst vill jag bara ha den här skiten (förlåt) över. Det har varit det tråkigaste någonsin att plugga till. Känner mig inte särskilt förberedd heller men jag hoppas ha tur med frågorna. Att skriva tenta klockan 14 på eftermiddagen är inte heller min önskan. Jag kan inte öppna boken nu eftersom det bara skulle bringa mer panik. Istället bakar jag ett nyttigt bananbröd som ni ska få recept på senare. Beroende på hur snabbt jag skriver tentan blir det möjligtvis ett axelpass på gymmet innan Siri ska ordna halv-åtta-hos-mig-middag. Jag tänkte hinna köpa några öl på systemet för att fira lite! Bjuder på gårdagens middag så länge. Kryddig korv med en mozzarellasallad som är nerkladdad i världens godaste hemmagjorda pesto. Aldrig mer köpepesto. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela