enbravardag.blogg.se

En blogg om som tipsar om enkla knep för en hälsosam vardag. Inga krusiduller. Inte några långa utlägg om vad som är bra och dåligt. Inget passar alla. Bara goda, nyttiga recept, produkttips och träningsinspiration. Det roligaste i livet helt enkelt.

Trötter

Publicerad 2013-05-02 08:16:48 i

Godmorgon! Hoppas ni mår bättre än jag gör idag. Har kommit in i en period där jag sover dåligt, vilket inte är likt mig då jag brukar sova som en sten. Alla har ju sina svackor ibland så inte ska man klaga... får hoppas att det vänder snart. Eftersom jag inte drack någon alkohol på valborg kunde jag träna igår. Trodde jag skulle vara ensam på gymmet, men icke! Helt smockat med folk!? I Lund!? 1 maj? Man slutar aldrig förvånas över denna stad. Jag & Siri lyssnade senare på kören som sjöng in våren i Lundagård. Hela Lund verkade vara där, skön stämning! Til middag blev det tacos i brist på ork att vara innovativ. Men gud så gott det är, jag tröttnar inte. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

22 år och sambo. Läser sista terminen på PA-programmet i Lund. Är nyfiken på allt som har med träning, mat och hälsa att göra.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela